Onze dienst-na-verkoop

Eldi beschikt over een professionele eigen dienst-na-verkoop die u kan bijstaan met technisch advies, wisselstukken of een herstelling. Dit tijdens of na de garantieperiode van uw toestel.

Indien u een probleem hebt met uw toestel, raden wij u aan eerst de handleiding na te lezen.
De eerste controles kan u zelf uitvoeren : is het toestel correct aangesloten, staat de waterkraan open, is de filter proper, staat de thermostaat goed afgesteld ?, enz.

Indien het probleem daarna niet opgelost is, kunt u contact opnemen met ons call center om een afspraak te maken. Hou hierbij uw kassaticket en / of garantiebewijs bij de hand.

Eldi staat zijn klanten steeds bij met een reeks diensten die enkel tot doel hebben aan uw verwachtingen te beantwoorden!

Wij herstellen aan huis, in onze werkplaatsen of via onze leveranciers.

Onze techniekers zijn er voor u !

De ervaring van onze techniekers is voor u de garantie van de betrouwbaarheid van hun tussenkomsten en herstellingen.

In hun bestelwagens beschikken zij eveneens over een voorraad van de meest frequente wisselstukken. Zo zijn ze in staat om tijdens het eerste bezoek een groot deel van de defecten onmiddellijk te herstellen.

Al onze techniekers volgen op regelmatige basis opleidingen en kennen dus de toestellen door en door.

Wij wensen u eraan te herinneren dat het aansluiten van inbouwtoestellen vakwerk is. Indien u dit zelf wenst te doen, kunt u advies vragen aan onze technische dienst.

Gelieve er echter rekening mee te houden dat rechtstreekse schade ten gevolge van verkeerd aansluiten en/of verkeerd ombouwen (van toestellen) niet onder de waarborg valt.

Onze vakkennis en ervaring verdienen uw vertrouwen !

Contacteer rechtstreeks onze diensten na verkoop en herstellingen

Voor iedere vraag met betrekking tot onze dienst na verkoop, technische informatie of iedere andere aanvraag tot interventie van een technieker aan huis, verzoeken wij u om ons rechtstreeks te contacteren.